Kyllä kuulkaa on vaikeaa olla ilman autoa! Mun rakas johtotähteni otti ja päätti viettää talvilomaa. Kun tulin lauantaina töistä ja olin viemässä työkaveriani Mallaa kotiin, alkoi mun auto "nypyttää" ja tupruttaa sinistä savua. Urheesti kävin vielä Nokialla kaupassa ja ajelin sitten hiljakseen kauheilla kierroksilla (sekä auto että minä) kotiin. Ja tuolla se mun koslani nyt lepää yläpihalla ja odottaa vianmääritystä ja korjausta.

No, täältä maaseudulta ei tunnetusti mitään busseja kulje, joten viimeiset kaksi päivää on olleet hyvin eksoottisia. Maanantaina Wexi vei mut aamulla töihin ja pääsin iltapäivällä työkaverin Saaran kyydissä Raholaan, josta Wexi nappas mut kyytiin. Tänään aamulla Wexi vei mut Saaralle ja iltapäivällä Wexi haki mut töistä. Ongelmaksi koituu torstai, jolloin mulla on iltavuoro. Jos Wexi pääsee viemään mut töihin, niin ongelmaa ei ole, mutta jos ei, niin ensin pöyräilen bussipysäkille, sitten menen Paunulaisella Tampereelle ja siitä TKL:n onnikalla töihin. Tähän kuluu aikaa helposti 2 tuntia. Onneksi on toi yksityisyrittäjä miehenä, niin sillä on kaiket päivät aikaa kuskata mua (ja korjata mun autoa)! No, kohta sillä on 2 viikkoa lomaa meikkiksestä ja Valtista, joten eiköhän se autokin kuntoon tule.

Eilen etsiskelin passin ja Valtin paperit valmiiksi matkaa varten. Printtasin myös hotellien varaukset yms. paprut kansioon... Perjantaina Oivaan hakemaan vielä ekinokokin estopilleri ja tarvittavat leimat papruihin. Tästä se lähtee!